Založ si blog

Zase sú tu Vianoce . . .

Zase sú tu Vianoce…

Zase sú tu Vianoce,
zase ti už od zimy,
celá huba drkoce.

Sviatky pokoja,
vidly do hnoja,
chladu pocity,
rany zahoja.

Zase nakydá,
snehu po strechu,
darček dostane,
kto je bez hriechu.

Bacha na ľade,
hneď si na brade,
držku rozbiješ,
keď si vypiješ.

Anjel strážny suší hubu,
v kúte opretú má trúbu,
korheľov tu musí strážiť,
anjelský džob stojí za riť.

Už aby bol za nami,
ten Vianočný hod,
na Nový rok zarána,
pivo príde vhod.

Spísal Dušan Kvičník.

Ako to tam bude?

27.02.2018

Ako to tam bude? Nuž teda,vykrútilo,ako sa hovorí,už kadekoho.Či už to bola dáka slávna celebrita,alebo obyčajný slovenský krpčiar,akože ináč,s ´´holú ricú´´.No a koho to zatiaľ ešte nepostihlo,určite sa dočká.Na každého raz príde,ako sa zvykne vravieť.Páči sa mi také írečité slovänské,že ´´…na každú sviňu,sa už voda varí!´´ Druhá vec ale [...]

Na pumpe.

08.04.2017

Na pumpe. -Daj Bože… -Há? -Reku,daj Bože! -Aha…zo Sľuku,čo? -Čože? -Či zo Sľuku,alebo z Lúčnice? -Prečo? -No ten kroj,parádny… -Nie,nie,z Terchovej! -Á,z Terchovej,Jánošík,čo? -Tak,tak,Juraj,prosím pekne… -Aj pištoliek dvoje,ako v tej pesničke…a to aj strieľa? -Strieľa,akože! -No a čo by si rád,“Jánošík“? -Ja som,prosím [...]

Urob voľakomu dobre. ..

05.04.2017

Urob voľakomu dobre… Bolo,hádam desať hodín a ja som sa ťapkal z krčmy.Posedel som s kamarátmi,vydúchol som si tých mojich pár piviek a ta som sa pobrau. Kráčal som pomaly,dolu pustou nočnou ulicou.Nová,čerstvo vyasfaltovaná ulica,miestnej časti Hrabiny.Pár nových,rýchlo postavených,vyčačkaných barákov zbohatlíckych synkov miestnych zazobancov.Pred každým [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 76367x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Kategórie