Založ si blog

Archív: september, 2015

Fondy, tak trochu inak. ..

Fondy,tak trochu inak… No,podumal som najprv chvíľu,keď mi prišlo,že napíšem tento článok.V dnešnej dobe je kombinácia slov ako charita,pomoc, solidarita,fondy či voľby,povedal by som,mierne chúlostivá. No,čo už… Kedysi,za boľševika,keď som si išiel na fajront do kancelárie pre výplatu,sa skoro pravidelne stávalo,že na stole mala súdružka,čo vydávala […]

Pokračovanie článku

Vtedy na brigáde. ..

Vtedy na brigáde… Vždy v jeseni,keď sa tam odkiaľsi zo záhumnia,alebo z nejakej záhrady,ťahá ponad dedinu riedky bledomodrý dym,keď ho zacítim,spomeniem si,ako sme u nás v záhrade kládli ohník a piekli zemiaky.Mama s tatkom sa oháňali motykami a ja,s mojím starším bratom Petrom,sme nazbierali a na hromadu navŕšili,vysušenú zemiakovú vňať.Ja som odbehol do […]

Pokračovanie článku

Keď mi zdochne koza. ..

Keď mi zdochne koza… Závisť. Typická slovenská,ľudová,dalo by sa povedať,historická vlastnosť.Keď mi zdochne koza,tak susedovi,nech zdochnú dve.Alebo ešte lepšie,nech mu pokapú všetky.Neviem,ako je to u iných národov,no tu na Slovensku,tu sme takí závistliví,až nás z toho ide šľak trafiť. Čo národy! Ja som taký závistlivý,no,až no! Veď len povážte.Kúpil […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 76236x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Kategórie