Založ si blog

Na pumpe.

Na pumpe.

-Daj Bože…
-Há?
-Reku,daj Bože!
-Aha…zo Sľuku,čo?
-Čože?
-Či zo Sľuku,alebo z Lúčnice?
-Prečo?
-No ten kroj,parádny…
-Nie,nie,z Terchovej!
-Á,z Terchovej,Jánošík,čo?
-Tak,tak,Juraj,prosím pekne…
-Aj pištoliek dvoje,ako v tej pesničke…a to aj strieľa?
-Strieľa,akože!
-No a čo by si rád,“Jánošík“?
-Ja som,prosím pekne…oné…zbojník!
-Zbojník?Nó,takých tu máme teraz habadej!Od vrchnosti počnúc a…
-Vrchnosť a zbojníci?No,teda…!
-Tak,tak,veru.Aha,toť nedávno,ministra pripreli!
-No to hádam len…
-A ty si junáčik odkiaľ prišiel,z Číny?
-Z Číny?Nie,tuto,ako som už…z Terchovej!
-Aha!No a ty,čo by si rád,há?
-Ako som už bou,oné, …zbojník som!
-No a?
-Nuž,ja by som, …Bohu dušu a mne…!
-Čo ti šije,vraj zbojník!Mňa rozdrapí!Neskoro si prišiel Jánošík!Akurát pred chvíľou mi akýsi dvaja kasu vybielili.Aha,už idú policajti!Ha,ha,ha,vraj Jánošík!

Zpráva z tlače:
„Ku kurióznej lúpeži došlo včera ráno na benzínovej pumpe na predmestí Žiliny.Asi tridsaťročný muž,oblečený v terchovskom kroji,prepadol obsluhu čerpacej stanice,ozbrojený starožitnými zbraňami a valaškou.Prepad uskutočnil potom,čo kasu vybrali dvaja maskovaní a ozbrojení lupiči.Polícii tvrdil,že je Juraj Jánošík z Terchovej.Po totožnosti muža a po lupičoch sa pátra.

Spísal Dušan Kvičník Kolštrom,
apríl 2017.

Ako to tam bude?

27.02.2018

Ako to tam bude? Nuž teda,vykrútilo,ako sa hovorí,už kadekoho.Či už to bola dáka slávna celebrita,alebo obyčajný slovenský krpčiar,akože ináč,s ´´holú ricú´´.No a koho to zatiaľ ešte nepostihlo,určite sa dočká.Na každého raz príde,ako sa zvykne vravieť.Páči sa mi také írečité slovänské,že ´´…na každú sviňu,sa už voda varí!´´ Druhá vec ale [...]

Urob voľakomu dobre. ..

05.04.2017

Urob voľakomu dobre… Bolo,hádam desať hodín a ja som sa ťapkal z krčmy.Posedel som s kamarátmi,vydúchol som si tých mojich pár piviek a ta som sa pobrau. Kráčal som pomaly,dolu pustou nočnou ulicou.Nová,čerstvo vyasfaltovaná ulica,miestnej časti Hrabiny.Pár nových,rýchlo postavených,vyčačkaných barákov zbohatlíckych synkov miestnych zazobancov.Pred každým [...]

Anjeli.

02.04.2017

Anjeli. Bola jeseň.Opadané farebné lístie vietor preháňal po uliciach mesta. V parku,vedľa krčmy,bolo lístie už pozhrabované na hromadách,kde čakalo,až ho niekto naloží a odvezie.Na takejto hromade lístia pod stromom,som si všimol akéhosi spiaceho bezdomovca.Sedel v kope nahrabaných listov opretý o strom a v hrsti držal kartónovú krabicu s dunihlavou.Zo zarastených úst [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 76238x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Kategórie