Založ si blog

Ďuro Jánošík sa v hrobe obracia.

Ďuro Jánošík sa v hrobe obracia.

Bratislava!Slovenský pupok sveta!Tu sa upečie väčšina toho,čo poteší,alebo ,dámy prosím prepáčia,naserie,slovenský národ.Odtiaľto sa dostaneš do sveta,odtiaľto panuje naša demokraticky zvolená vrchnosť.A sem sa chodí za zábavou.Bob Dylan ti do Malatinej nepríde.Ale,čo tam Amerika!My máme svojich umelcov.V divadlách,v kinách,v televízii.A hromadu aj nehercov,môžete vidieť v Bratislave na akýchsi Korunovačných dňoch.Neviem,či je to pripomenutie si niečoho,či dokonca oslava,či nedajbože,si ktosi pred voľbami priehrieva volebný guľášik.Ja mám do Blavy pár stoviek kilometrov,ale trepal som sa sem za kultúrou.Bluesový majster pán John Mayall,mi za to stál.No,na nejaké imitácie korunovania cudzích kráľov,to veru nemusím…

No,keď to chce niekto vidieť…

Pre Boha!Nech mi ale ktosi vysvetlí,čo má spoločné  korunovácia akejsi pomazanej hlavy,s popravou nášho slávneho zbojníka Ďura Jánošíka?Čo už len sú schopní vymyslieť naši rádoby kultúrni referenti,aby zabavili pospolitý ľud!Na Veľkú Noc kdesi zorganizovali ukrižovanie.Na kríži ´´trpel´´ akýsi mládec,obkydaný kečupom.A na toto divadlo sa,so skutočnou hrôzou na tvárach,prizeral slovenský národ.Samozrejme,že nezabudol došikovať,aj svoje malé deti.Nech vidia…!

Doporučil by som bratislavským organizátorom Ďurovej popravy,aby Jánošíkovmu dablérovi,dali pod košeľu igelitové vrecko s kečupom,aby mu,až mu kat zašprajcuje hák medzi rebrá,vystrekol aspoň metrový špric kečupu.Nech si ozbíjaný slovenský ľud príde na svoje!A nezabudnite zobrať so sebou deti.Nech vidia,ako skončí každý,kto bude na Slovensku zbíjať a kradnúť!Či …

A Ďuro sa v hrobe obrátil na druhý bok…

Napísal Dušan Kvičnk Kolštrom,

30.júna,v roku Pána 2015.

Ako to tam bude?

27.02.2018

Ako to tam bude? Nuž teda,vykrútilo,ako sa hovorí,už kadekoho.Či už to bola dáka slávna celebrita,alebo obyčajný slovenský krpčiar,akože ináč,s ´´holú ricú´´.No a koho to zatiaľ ešte nepostihlo,určite sa dočká.Na každého raz príde,ako sa zvykne vravieť.Páči sa mi také írečité slovänské,že ´´…na každú sviňu,sa už voda varí!´´ Druhá vec ale [...]

Na pumpe.

08.04.2017

Na pumpe. -Daj Bože… -Há? -Reku,daj Bože! -Aha…zo Sľuku,čo? -Čože? -Či zo Sľuku,alebo z Lúčnice? -Prečo? -No ten kroj,parádny… -Nie,nie,z Terchovej! -Á,z Terchovej,Jánošík,čo? -Tak,tak,Juraj,prosím pekne… -Aj pištoliek dvoje,ako v tej pesničke…a to aj strieľa? -Strieľa,akože! -No a čo by si rád,“Jánošík“? -Ja som,prosím [...]

Urob voľakomu dobre. ..

05.04.2017

Urob voľakomu dobre… Bolo,hádam desať hodín a ja som sa ťapkal z krčmy.Posedel som s kamarátmi,vydúchol som si tých mojich pár piviek a ta som sa pobrau. Kráčal som pomaly,dolu pustou nočnou ulicou.Nová,čerstvo vyasfaltovaná ulica,miestnej časti Hrabiny.Pár nových,rýchlo postavených,vyčačkaných barákov zbohatlíckych synkov miestnych zazobancov.Pred každým [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 76434x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Kategórie