Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Na pumpe.

Na pumpe. -Daj Bože… -Há? -Reku,daj Bože! -Aha…zo Sľuku,čo? -Čože? -Či zo Sľuku,alebo z Lúčnice? -Prečo? -No ten kroj,parádny… -Nie,nie,z Terchovej! -Á,z Terchovej,Jánošík,čo? -Tak,tak,Juraj,prosím pekne… -Aj pištoliek dvoje,ako v tej pesničke…a to aj strieľa? -Strieľa,akože! -No a čo by si rád,“Jánošík“? -Ja som,prosím […]

Pokračovanie článku

Urob voľakomu dobre. ..

Urob voľakomu dobre… Bolo,hádam desať hodín a ja som sa ťapkal z krčmy.Posedel som s kamarátmi,vydúchol som si tých mojich pár piviek a ta som sa pobrau. Kráčal som pomaly,dolu pustou nočnou ulicou.Nová,čerstvo vyasfaltovaná ulica,miestnej časti Hrabiny.Pár nových,rýchlo postavených,vyčačkaných barákov zbohatlíckych synkov miestnych zazobancov.Pred každým […]

Pokračovanie článku

Anjeli.

Anjeli. Bola jeseň.Opadané farebné lístie vietor preháňal po uliciach mesta. V parku,vedľa krčmy,bolo lístie už pozhrabované na hromadách,kde čakalo,až ho niekto naloží a odvezie.Na takejto hromade lístia pod stromom,som si všimol akéhosi spiaceho bezdomovca.Sedel v kope nahrabaných listov opretý o strom a v hrsti držal kartónovú krabicu s dunihlavou.Zo zarastených úst […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 76454x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Kategórie